Tuesday, March 07, 2006

Missing u my darling














Mood swings..........

wel, ths pic. taken in kodaikanal during my send off party in the year 2002 (april)....
all are yahama bikes except the last one(suzuki shogun).... and my bike is the first n the list Yahama Rxz ..... (hw is it?)

i hv been in this bike to :-(from trichy)
1. chennai (11 times)
2. Kodaikanal (28 times)
3. Ooty (6 times)...

its always fun u knw, to go for a long trip with 16 guys especially in the hill stations tht too after 8pm following each other like a train compartment... appapa, ippa ninaichaalum orey majaava keedhu....mmm i hav lots of memories with this bike...

PS:- only last year i hav exhanged this bike with Yahama Rx-100
(rx-100 ask any guys, they go crazy on it)....

cheers!!!!!!!!!!!!!!!!

10 comments:

Ponnarasi Kothandaraman said...

Hi,
Me 1st..Hehehe. BTW while reading I thought u dont have any bike..Hm..U exchanged. Senti?? Hahaha. Ithula vera darling'am...hehehe comedy..

Have a nice day,
Ponnarasi

neighbour said...

do you have RX-100 in market now..
andha vandiyaa Dream of youthnu sollalaam..

But now pulsar had that market name..chumma solla koodaathu vandi chancea illai....

Ponnarasi Kothandaraman said...

Hi, You are tagged Check out my blog for more info pls. ;)

My days(Gops) said...

@pon :- thoda, inga paaarunga, i can jst tel wht has happned..
solla vendiyadhu en kadamai, adhai namburadhum nambaadhadhum its upto u ....i cant make u to beleive....
he he he.......lol
Senti ellam onnum illai - Getting Rx-100 (if u r aware) in the market is difficult tht too 89 model specially made in japan...one of my close friend exchanged his rx-100 with my rxz..actually i paid him more 13k..

en bike ai en darling nu sollama adhuthavan darling naah solluven...
(hey u dun laugh again)...

btw, neenga oru pudhisaaali, theramasali, dairiasaali etc etc..
please ippavachum ennai nambungo..
he he he
lol

My days(Gops) said...

@neigh :- no its not avail'ble in the market.they stopped in 1995 itself...its true its dream of youth...sare aaga sonnai....
pulsor:- the only bike i've not tested so far.. will do it whn i go india this time...w/out fail...

@Pon:- 1st tag....will do it...

Jeevan said...

16 guys samma maja thaan:)

Ponnarasi Kothandaraman said...

Yabba, yetho thavarathala soliten :)) Unga bike unga darlingey thaan.... Yevan sonan ilanu ;)

Am totally unaware as far as bikes are concerned..I only know abt tings wich I use ,Planes :P

PS: Hahaha Summa Udaans vitten.. Plane'ku ethana kaalu'nu kooda theriyathu..

Ponnarasi Kothandaraman said...

Cha sorry ethana wheel'unnu Not kaalu :))

My days(Gops) said...

appadi vaanga.....summa thaan no hard feelings ok va?
eppadi eppadi? plane' ku kaaala ? aiyo endha school maa neenga?
lol
cheers!!!!!!!!!!!!

Ponnarasi Kothandaraman said...

Cha, schoola? Apdinna? Mazhaikku othunguvaangaley athuva? Intha karuppu board apram vella colourla oru kuchi ellam irukumey...